Östgötatrafiken

Pendlarna och vädret har absolut INTE varit på min sida idag.
Imorse skulle jag ta pendeln vid nio, så jag va i linköping halv tio, eftersom jag började tio.
Men tiden gick och gick och inte kom det någon pendel inte. En av de som skulle med tåget ringde chauffören (hon arbetade vel på östgötatrafiken elr ngt) och han va tydligen i Kinstad.
Bra, tänkte jag, då borde han va här om ca 10 min eller så.
Men icke, han va 20 min sen. Pendeln kom ungefär vid halv, och åkte ungefär vid tjugo i, yeah.
Kom försent, men verkade inte missa ngt som jag inte sen fick veta. Hade friluftsdag, foto, så det va chill.
Jag, KKP, Madde och Gabbi gick till Barista och fikade.
Alla tog olika sorters latte ^^ Jag tog chailatte <3

Sen drog jag iväg till mor min. Borde åkt iväg o tränat men hade ingen lust att träna själv, höhö, så det blev inget.

Sen när jag skulle hem va första pendeln inställd, nästa blev för tung för att det va för mycket is+folk, och SEN funka en pendel, som ändå kom in sent till nkpg, <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

We all love östgötatrafiken.... </3

2010-02-07 @ 21:26:55
URL: http://maybesomethinglikeme.blogg.se/
Postat av: mia

säljer just nu löshår till bra priset på bloggen. bara ett tips :)

2010-02-27 @ 14:24:43
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0