Godmorgon

Godmorgon!
Sitter nu vid datorn, spelar Smurfs & co, och ska nog snart äta frukost.
Vid 12 ska jag även luncha med mamma, det blir nog trevligt!
Jag tyckte hon pratade om sushi igår.. hmm.. jag ska nog påminna henne om att jag älskar henne, HEHEHE..
Nej men det blir nog bra.
Vid 13.40 börjar min första och enda lektion idag. Den håller i och för sig på tills 16.00 och är inte på min skola, men ändå.

Har Naturkunskap B på Birgittaskolan. Ska bli intressant och se om man hittar, hehe. Hittar bara till skolan nu.
Men det går nog bra.

Och grattis till Julia, och även till Rebecka i min klass, som fyller 18 idag <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: På måndag är det lite körigt för mig eftersom det är min första dag, men vi skulle kunna ses och ta en fika eller nått nån annan dag? :D Måste bara få mitt schema först!

2011-08-26 @ 18:41:49
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0