Breaking Dawn

Såg Breaking Dawn med M.B idag. Haha säger jag bara, den var iaf inte bättre än vad jag förväntade mig.
Inte för jag förväntade mig att den skulle vara bra, visste att dom skulle faila på typ allt, men i alla fall.

Det var ändå roligt att sitta och kommentera på typ allt som var fel och allt sånt.

Och Edward och Bella borde bytas ut. Nej men skulle nog blivit bättre filmer med bättre skådespelare.
En Edward som kanske inte alltid ser plågad ut? Och som inte är så ful? Han har ju blivit ännu fulare i denna film, hahahahaha.

Menmen, it is how it is.
Och det var som sagt ändå lite kul att se filmen.

Men nu ska jag iväg och duscha, ska ju upp supertidigt imorron. Ska befinna mig vid en buss 7.15, mums!
Även om det tar högst 5 min dit, men i alla fall.

Hejdoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0