Dagens kommentar

Av Debra, från senaste Dexter-avsnittet.

"I fucked myself into a corner"

Hahahahaha bästa. Hennes sätt att använda svordomar borde ju belönas haha.
Och ja, ni som inte börjat se senaste säsongen borde göra det. I dagens avsnitt blev det flera "AAAAAAAHHHHH!" från mig o Conny, hahaha.



Det roliga var ju att vid en väldigt väldigt spännande punkt så ringde Connys farfar på dörren, hahaha. Tur att man kan pausa!
Men Connys farfar är gullig så det gör inget, men det var bara timing hahaha.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Folk har ingen respekt för varandra längre. Jag blir så förbannad för våld löser inget anser jag och inget som ska användas. En bloggläsare som bor i samma stad som jag hade bloggat om att hennes vän blev överfallen när han väntade på bussen. Detta var under en lördag så de va mycket folk ute men ingen gjorde något. Helt sjukt!

2011-12-12 @ 23:32:31
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0