Snart bär det av!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag flyger till Australien!
Imorgon åker vi upp till Stockholm för att sova över hos Marcus (7 pers i en etta som jag tror är mindre än den jag o COnny kommer bo i, hahaha). Sen på söndag, tiiiiidigt, går planet.

Planet går typ klockan 6 på morgonen.
Man ska vara där iallafall två timmar innan.
Vi ska ta oss dit också, och göra oss i ordning på morgonen.. woopwoop!

Menmen, det ska bli kul!

Det jag ska göra tills dess:
Skriva klart uppsatsen (ska fixa diskussionen bättre)
Växla in pengar på Forex
Packa klart
Lägga över bilder från kameran
Ladda alla mobilbatterier jag ska ha med (så jag kan lyssna på musik)
Packa handbagaget.
Ladda kameran..

Ja det var väll det mesta, vad har jag glömt? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0