Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Finns fler än en person jag vill träffa just nu. M.B, Natta; älskling.. och flera.
Men speciellt är det Ellen. Ellen är en av de bästa vänner som finns, och har inte träffat henne sen höstlovet, och det är länge sen! Tänker våldgästa henne på sportlovet, stackarn. Om M.B också kan då ska jag dra med henne ner. Visst är jag ondskefull? Nejmen alltså Ellen är så underbar. Vi kan alltid ha roligt, vare sig det betyder kuddkrig eller kolla på och kommentera massa konstiga filmer. Med Ellen kan jag prata med, och vi har flera gånger pratat i telefon, och det är alltid lika kul. <3
Lääängtar tills vecka 8 <3

Kommentarer
Postat av: ellen

gulle, du är bäst <3

läängtar

2011-01-25 @ 12:44:21
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0