Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är väll att gå ut gymnasiet med bra/vettiga betyg (är nöjd hittills iaf) och hitta en utbildning efter jag vill gå, det är svårt!

Mina drömmar är väll att hitta ett trivsamt jobb, flytta hemifrån med en mysig kille (Conny <3) och leva ett mysigt och lyckligt liv, gärna ett par barn, bo ute på landet (inte ett måste, men skulle gilla't) efter ett tag, och gärna ha ett par hästar, gärna katter. Kanske nån hund? Älskling skulle kunna ha ett garage med lite bilar. Jag har även en dröm att åka till Australien och utforska lite där, gärna kanske jobba/plugga ett tag. Skulle vara häftigt och härligt, och roligt att hälsa på mina kusiner som bor där nere.

Mina önskningar är väll att drömmarna kan gå i uppfyllelse, höhö, och att målen går bra. Jag önskar även att det blir varmare snart, är trött på kylan!

Jag har säkert fler, men det va de jag kom på mest nu, heheh. Nu blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0