Coffe = soffa

Jag är nog för trött egentligen. Min hjärna översatte nyss coffe till soffa.
Way to go Sosso, way to go!

Men jag SKA dricka upp mitt te och jag SKA läsa mer i sista Harry Potter.
..kom dock precis på att den är på engelska.
Detta kommer gå bra, kommer väll sluta med att jag tror att jag läser sista Twilight-boken istället, eller nått.

Eller "Vadå att Voldemort fick rosa fluffiga kanintofflor av Snape? Är det något de tagit bort i den svenska översättningen? Ahaaaa.... det var inte sååå nej, nehe, läste fel, puh!"

Nu ska jag läsa och dricka, och kanske somna i boken elller nått, ha-ha!

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAH

trodde du skrev att du läste den på japanska

2011-07-21 @ 20:55:00
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0