Flytta hemifrån

Jag vill flytta hemifrån, vad vad underbart det skulle vara!
Inte för jag är hemma för tillfället, är ju hos Conny, men ändå. Han bor ju också hemma.
Men när han får fast jobb och flyttar så kommer jag nog antagligen i princip flytta med honom, hehe.
Även om jag inte flyttar in helt förän jag antingen skaffat mig ett jobb eller börjat plugga, om jag pluggar i linköping eller i närheten här.

Dock hoppas jag kunna lura med mig honom om jag tänkte plugga i en annan stad, för annars kan det nog bli väldigt jobbigt. Men samtidigt vill jag ju inte vara bunden till en o samma stad pga det.

Vi får se hur det blir, jag vet ju inte vad jag vill plugga än och tänker inte plugga bara för att plugga. Det är bara dumt, då jobbar jag hellre.

Men när Conny flyttar så flyttar jag ju hemifrån lite halvt i alla fall, och jag läääängtaaaar!


Detta var förra sommaren, nångång i slutet av den tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0