The Big "4"

Yeah right. Med Big 4 borde det ju mena fyra stora band som man känner till och helst har hört. Men nej, jag missuppfattade nog meningen med det. Bara nått jag fick för mig när jag hörde namnet, förlåt, fel av mig.

Anthrax (?) har jag nog knappt hört talas om alls. Kanske hört namnet nåååånstans... just det, antagligen när folk nänt vilka band Big 4 involverar.

Sen Megadeth? Stort band? Pfft, skämt! Jag såg dom som ett av förbanden till Judas Priest.
Sen Slayer har man ju hört, dock har jag inte lyssnat så mycket på dom.
Och Metallica har man både hört och hört om massor, så.

Men Big 4 blir så missvisande.

Menmen, detta är mina åsikter. Och banden kanske fortfarande är väldigt kända.

Menmen. Jag är trött, och ska sova snart.

Gonatt, puss o kraaaaam skumbanaaaan!

Kommentarer
Postat av: Matilda

alla dom fyra banden är stora, band man hör på radio titt som tätt. och bara för att ett band varit förbad till judas priest är dom inte små. Som dom sa alla dessa band har ju bildat trashmetal, megadeth är tex större är soad, förband till större band är sällan små band som försöker slågenom.

Så joo alla dessa fyra band är riktigt stora, men bara för att dom är stora behöver ju inte alla ha hört dom.

2011-07-04 @ 00:19:11
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0