Ut på nya äventyr

Eller ja, jag ska in till stan och träffa finaste M.B, vilket var alldeles för länge sedan sist!
Ska bli skönt att prata av sig lite också, det kommer jag behöva.
Speciellt om en viss sak..

Men det ska bli riktigt nice!

Ska bara försöka få i mig lite mer frukost. Inte lätt! Jag kan ofta inte äta så mycket frukost på mornarna, även om jag skulle vara hungrig. Har ätit en skinkmacka och druckit ett glas juice. Ska väll ta en talrik mjölk och coco-pops nu, mumma! Det är lätt att få i sig, och gott!

Men nu ska jag fluffa iväg, ha det så bra!
Hade lite skumma drömmar inatt, som jag säkert kommer glömma bort, men om jag kommer ihåg kan jag kanske skriva om dom nästa gång.


Såhär cool var jag i Spanien förra året. Har samma linne på mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0