Värd shopping

Idag var jag en sväng på stan, och nu är jag fyra BHar rikare. 4 st för 300 kr, värt!
Kunde blivit fem, men hängde ifrån mig en. Kanske skulle hängt bort nån annan? Kommer ändå knappt ihåg hur alla satt. Vissa satt inte perfekt men orkade inte justera axelbanden eller så. Plus att jag ofta är mellan två storlekar, haha.
Har nu massa nya BHar i alla fall, vilket är väldigt behövligt. De flesta jag har är ändå väldigt använda. Haha märkte när jag satte på mig


Mmmmmm..... Och det är inte bara jag och Conny som tycker att de smakar lite som baconchips!

Imorron åker jag till linköping förresten! Slipper även åka pendel då jag åker med pappa o Jill som ändå ska till IKEA. Så de dumpar av mig i stav, brilliant!
Sen får jag antingen stanna hos mamma typ tills Conny slutar eller hitta på något annat kul.
Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0