Halsfluss? Ja tack!

Hellre halsfluss än det jag har nu i alla fall.
Det är la typ likadant, alltså ont i halsen på typ samma sätt och så, men jag har virus, virus går inte att behandla.
Så hade hellre haft halsen full med streptokocker. Då hade jag kunnat få antibiotika iaf.

Haha hon sa nått med att det är virus så det finns inget hon kan göra eller ge mig för det.
Duuuhh? Det vet jag redan, hallå? Vilken människa vet inte att virus inte dör av t.ex antibiotika? Det är ganska uppenbart, självklart osv.

Så detta känns lagom kul. Kommer väll få stänga in mig på mitt rum tills jag är frisk.. yay.
Tänker inte missa studenten iaf, fuck no! Visst, riskerar att smitta ner dom andra, och det kanske inte är snällt, men palla att missa den när jag känner att jag skulle orka med den. Once in a lifetime experience lixom.


Kommentarer
Postat av: Nea!

Ja alltså... Det kommer ju verkligen att bli en "once in a lifetime" om folk envisas med att ha fucking jävla bobbycars >.<

2011-06-02 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0