Heyheyhey!

Nu kör vi på med en lista för att tiden skall gå, gogogo!

Namn: Agnes, men kallas allt från Sosso, Inkey/Inkz till Her Katt.
Piercingar: hål i öronen
Tatueringar: Nej, inte än i alla fall.
Längd: 167.5 sist jag mätte mig, så kanske 168 nu.
Skostorlek: vanligast 39/40 men det kan variera.
Hårfärg: Naturligt är det blondt, nu är det brunt och..guldblont? Haha.
Fräknar: Nope
Motto: Har inget vad jag kommer på nu.
Kär? Jadå.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Vet inte. Kanske någon annanstans än hemma i alla fall.
Tycker du att du är attraktiv? Det får andra avgöra.
Vilket schampo använder du? Det är lite olika.
Vad är du rädd för? Mycket, inget, lite, kanske.
Gillar du berg- och dalbanor? Vissa i alla fall.

Senaste…
Filmen du hyrde? Vet inte, var längesen sist.
Filmen du köpte? Samma som den över.
Låten du hörde: Vet faktiskt inte, någon Conny spelade i bilden.
Låten du laddade ner? Nejnejnejnej! Sådant kan man ju inte hålla på med! Hehehe.
Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Går nått nu, vet inte vad det heter.

Person du tänkte på? Conny.

Favorit…
Låt: Vet inte just nu faktiskt.
Sak att göra: Umgås.
Sport: Ridning.
Kläder: Jadu. Just nu vill jag ha mycket linnen, kjolar, shorts och klänningar.
Film: Alltså.. älskar fortfarande Sweeney Todd.
Bil: Haha, vet inte. Men finns en jättejätteliten som jag inte vet vad den heter.. den är i alla fall jättejättejätteliten och rätt söt. Lixom ge mig?
Serie: Dexter, lätt.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Mjo.
Gråtit över en flicka? Haha nej inte på det sättet iaf.
Ljugit för någon? Jadå.
Varit i slagsmål? Njaa, inte slagsmål direkt haha.
Blivit arresterad? Nepp.
Träffat någon från internet IRL? Jodå, flera stycken.

Antal…
Gånger du varit kär? På riktigt? Hmm..2 kanske? Kanske 3.
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen tror jag, inte brustit iaf.
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha, vet inte.
Tjejer du kysst? Vet inte, några stycken. Fast mer pussats än kyssts.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning. Ingen kanske?

Senaste…
Boken du läste? Håller på att läsa The Hellbound Heart nu. Det som senare blev Hellraiser, film alltså.
Personen du fick e-mail av? Öhm.. vet inte? Haha.
Personen du fick brev av? Typ.. tandläkaren? Haha.
Personen du fick sms av? Conny, hihi.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? HELA? Alltså mamma, pappa, jag och Axel? Woooosh.. ja jag va säkert yngre än 6 år då i alla fall.
Saken du köpte? Bindor, hahahahh.


En suddig bild på mig, woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0