Matförgiftning

Vaknade strax innan 4 inorse och mådde väldigt illa. Tillslut gick jag upp, öppnade balkongdörren, drog in frisk luft och sen gick till badrummet. Jag gick på toa, och satt där en stund bed huvudet bakåtlutat, haha.
Sen innan jag gick ut ur badrummet bestämde jag mig för att dricka lite vatten, för det skulle säkert vara bra. (Ävden om jag vet att jag mår illa av det, och tycker det är skitäckligt, på morgonen). Fick i mig några klunkar, och tyckte det gick rätt bra. Sen så stod jag över toan och gav den allt min mage hade att erbjuda, och säkert lite till.
Ush och blä säger jag bara, var inte mysigt någonstans.
Sen gick jag ut till köket och tog typ tre klunkar fil för att försöka få bort det brännande i halsen och smaken, och hoppades att jag skulle få ha kvar det.
Sen gick jag till mitt rum, stängde balkongdörren och gick o la mig.
Nu är jag vaken. Mår lite illa men det är antagligen för min mage egentligen behöver något i sig.
Ska dricka lite fil, och sen gå iväg till hemköp och köpa proviva och drickyoghurt o sånt.

Sålänge jag inte fortsätter spy så är det nog bara matförgiftning. Och vid magsjuka så brukar ju det hålla igång från andra hållet också. Så hoppas jag mår bra snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0