Tidsfördriv

Snodde denna från Ellen.

I år har du:

Lärt känna en ny vän: Alltså, har lärt känna nya personer, men vän? Det ver jag inte.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej?
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej? Men det har säkert nån gjort.
Kysst en kompis: Nej, pussat.

Blandat:

Vill du ändra ditt namn:
Är väll inte helnöjd med Agnes men orkar inte bry mig.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag fick presenter, var med älskling, gick och åt på Ming?
Vilken tid vaknade du idag: Först? Ehh.. innan 7 iaf.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov?
Någonting som du längtar till: Fredag, midsommar i Fjärsbo. <3
Senaste gången du träffade din pappa: För lite mer än en vecka sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Några saker, orkar inte ta upp det.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha jo.
Vad gör dig irriterad just nu: Lite olika. Vet inte alltid.
Långt eller kort: Va?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är en bra vän? Jag försöker i alla fall.

Din första:

Operation: "Operation" om det nu heter så, men när jag var liten så kollade dom mina ögon. För att hitta felet, antar jag.
Piercing: Har bara hål i öronen.
Tatuering: Ingen.
Bästa vän: Natalie?
Sport: Balett?
Husdjur: Hund.
Vaccination du minns: Nått i skolan kanske?
Förälskelse: Joel i tvåan? Fast vet ju inte om det var nån riktig förälskelse. Annars så var det Marthin (aka Blinky.
Alkohol du drack: Säkert nån cider, finns ju dom med lixom 0.7% i.

Vad är bäst med det motsatta könet?

Läppar eller ögon:
Båååda.
Kramar eller pussar: Båda.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Båda.
Tatueringar eller piercingar: Bara det inte är för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0