Full fart

Sitter och pluggar, har även pratat med de övriga i gruppen över skype. Känner dock att min rygg tar stryk av att sitta vid datorn så funderar på att ta en paus och knarka vetekudde några minuter. Min nacke, mina axlar och min rygg tar lätt stryk av datorsittandes, och även bokläsandes beroende på vad det gäller. Så skolarbete är inte bra för mig? Hmm..
Nej men ska bli skönt när man är klar med detta, och det blir jag förhoppningsvis idag. Men försök själva att få till en bra text om hormonet IGF-1 så ska ni se att det inte är det lättaste. Eller så är jag dålig, så kan det ju också vara.

Adios!

Kommentarer
Postat av: ellen

sitt vid ett bord med datorn istället?^^

2011-03-09 @ 16:23:52
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0