Gårdagen

Igår, den 16/3 lämnades PA-rapporten in, äntligen! Nu är det bara det muntliga kvar, och sen att få betygen, hehe.
Igår fyllde även min käre far 50 år! Grattis till honom. :)

Jag och Conny gick på stan när jag och min PA-grupp lämnat in PA-rapporten, för att kolla efter en present till pappa.
Vi köpte spelet "Vuxenpoäng", tyckte det var passande hehe.
Vi åt med axel, pappa, jill, jacob och isabelle på ming, riktigt gott!
Sedan gick jag och Conny hem till mig och tog det lugnt och hade mysigt, det behövdes efter alls stress med PA;t.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja, pannkakssushi, never heard of it?

2011-03-19 @ 15:28:41
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0