Tidigt plugg

Eller jaaaaaaooo..kanske inte har börjat än, men ändå. Det är tanken som räknas!
Men börjar min första (och enda) lektion 11.50, men gick snällt upp 8.30 för att göra mig iordning osv för att hinna med lite PA innan skolan. Mysigt värre! ..eller?
Efter skolan får vi se om jag tar mig till chrille och ger han sina bilder han tog med min kamera som nu ligger på min dator som tog för lång tid att skicka så jag ska ge honom dem när vi ses istället samtidigt som jag får ett nyare ps av honom. *pust*
Och ikväll blire klubbkväll på Make up Store med mor min, ska bli trevlans!

Nej nu får jag ta o börja plugga, nånting ska jag väll ändå hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0