Helgen

Känns inte som jag har gjort så mycket i helgen faktiskt.
Låter alltid så bra när det är sånna helger och mamma kommer och frågar vad man gjort i helgen, o man typ "Eeeeeeeeeehhhh... inte så mycket alls". Låter lagom oskyldigt.
Men jag och Conny har varit hos pappsen, och kollat in deras nya superdupersöta kissemiss!
Åh, man typ dog!
Han är ju helt bedårande!

Dricker gärna ur strålen i handfatet (två tassar på kanten, två tassar nere i handfatet), är jättelen, ser superoskyldig ut och ja.. åhh. söööööööt!
En av dera andras katter har varit väldigt sjuk, men hon börjar bli bättre nu, som tur är. Snyggisen måste överleva!

Just det, deras nya kissemissunge heter Torsten, hihi. Så gulligt, det verkligen passar honom!
Han hette tydligen Palle först. Inte lika fint, nej.

Menmen jag är hemma nu. Har huvudvärk för femte dagen i rad, wohooooopidoooo!

Nu ska jag nog dricka mer oboy.
Tjing!

(laddar upp bilderna på lille Torstenson när jag orkar lägga över dom, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0