WOHOOOOO!!

Kontraktet är påskrivet och klart.

Yes dear folks, JAG SKA FLYTTA!
Flytta ihop med min käre pojke, till en liten etta på 41 kvm. Kommer bli awesome!
Majelden heter området, och det är lagom nära stan.

WIIIIIIIEEEEE!!!
Är sådär ganska glad just nu, hihihihi!

Får lust att skriva: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDD

Typ.

WIIIIIIIIIIEEEEE!!!

Så om nån tänkt köpa julklappar till mig:  Köp sånt som kan behövas när man flyttat. Men inte för många inredningsprylar, kan lätt bli fel och saker som inte passar. Men fråga mig om ni tänkt. Men annars är ljus och ljusstakar alltid nice, och kokböcker (typ indiskt, asiatiskt mm) är alltid välkommet.

Så den 1 februari, om vi inte kommer överens om nått annat med nuvarande hyresgästen, så är lägenheten VÅÅÅÅR!


..... WOOOOOOOOO..........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh så kul! :D

2011-11-24 @ 16:55:57
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Gå in i min blogg och tävla om en HALSRING. Skitsnygg! Om du har lust :)

2011-11-24 @ 20:23:44
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0