Bevis

Nu har jag ännu en gång fått bevisat för mig att jag är kvinna!
Vaknade med världens mensvärk, hahaha. Mysigt värre.
Gick upp och mamma sa att det fanns treo, så tänkte att ja men det testar jag.
..hjälpte inte på typ 20-30 minuter så då tog jag två ipren istället och gick och la mig med en kudde mot det onda.

Nu mår jag mycket bättre, och värken är inte alls nått just nu (nästan).
Så nu blir det väll att snart köpa bindor (libresse kanske? där får man 100 kr att handra för på Nelly.com med varje paket) och ligga och lida hela helgen, HAHA nej men värktabletterna tar typ timmar innan de hjälper, sen håller dom väll i en-två timmar och sen börjar det göra ont igen, och man måste alltid kolla klockan om det gått tillräckligt med timmar så man får ta nya igen, haha.

Nu ska jag upp och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0