Blå jacka

Jag hade min blå jacka på mig förut idag, åh, älskar den <3
Dock blev det lite varmt, men tänkte att det kunde vara lite kallt imorse med tanke på hur mycket det blåser.
Menmen, den är fin ändå <3

Hade religion, och nu ska vi börja läsa i bibeln igen, höhö.

Men nu ska jag väll kolla hur rik eller fattig jag är. Sen kanske jag tar något att äta, för skojs skull, sen så drar jag nog ner på stan, ska ändå träffa Camilla vid halv fyra.

Ha't så bra, ni!

Just det, mötte en från klassen påvägen hem, haha. "Det är Lisa från klassen" sa hon. Kände igen henne och skulle nog gissat Lisa på namnet, men gulligt ändå. Hon frågade lite hur det kändes i klassen och om min syn, haha, gullig är hon! Och trevlig. Det kommer nog bli bra med den här klassen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var jättekul att träffa dig :D!

2011-09-14 @ 18:06:39
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0