Nytt försök?

Funderar starkt på att göra ett nytt försök att blogga på engelska - fast inte här.
Funderar på att skapa en helt ny blogg och blogga lite paralellt. Frågan är dock om jag då ska hitta en engelsk bloggdomän så att fler engelskspråkiga kan hitta mig, men vet inte riktigt vad som finns eller vilka som finns. Har ni några tips?
 
Det är även lite komiskt att innan jag hade skrivit mitt inlägg igår hade statistiken gått upp med några läsare, och nu går den ner igen. Tänker folk kanske att snaaart så måste hon ju blogga! Och sen när jag väl skriver nått går tankarna istället "näe justja hon var ju tråkig" ? Haha. Menmen, får hoppas att inte alla sticker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0