Äntligen jullov!

ÄNTLIGEN kan jag andas ut, puuust!
Har gjort tentan, som gick... kan ha gått hur som helst, men tror inte jag klarade den. Menmen.
Efteråt åkte jag in till stan för att lämna in min mobil (blev aldrig av hahaha) sen så pratade jag med mamma i telefon och fick höra att min släkt som bor i australien (som kom hit i onsdags) var hos mormor och rullade köttbullar (det gjorde dom inte då) så jag ringde mormor, min moster svarade "heeeeej Agnes" hahaha. Frågade om dom hade plats för en till "Hmmm... kaaaanske? Okej då, vi kan väl klämma in en till" typ, haha.
Så gick dit och umgicks. Sen gick jag och Emma (min kusin) på stan, det var roligt att hon hade liknande klädsmak som mig och dissade allt som var typiskt mode i australien (typ samma som här) hahaha.
 
Vi pratade typ svengelska hela tiden, blev lite blandat. Men det var kul!
 
Nu har vi kolat på What women want och den var faktiskt väldigt bra!
Nu vill jag bara ta det lugnt, sitta lite vid datorn och kanske läsa lite sen. Bara slappna aaaaav!
 

Kommentarer
Postat av: ellen

Så sööööööt!

2012-12-21 @ 23:17:22
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0