Musikhjälpen

Någon mer än jag som skänkt pengar till musikhjälpen? Tycker dom gör något bra på ett roligt sätt, även om jag själv inte lyssnat så mycket på dom. Men tycker att de har smarta sätt att få folk att vilja skänka mer pengar, med alla olika auktioner och så. Tidigare idag (om nu statusen var skriven då, haha) såg jag att de fått ihop 13 miljoner, nu är det uppe i 18! Helr sjuka summor, and it is soo awesome!
 
Gud så helt borta i huvudet jag känner mig, haha. Inte lätt att plugga, vilket bara gör mig stressad.. Men i veckan ska jag fan plugga hela dagarna, från tidigt till sent. Yes I will, vill fanimig klara den här tentan nu!

Kommentarer
Postat av: ellen

20 miljoner eller mer tror jag det har nu ^^ De har slutat visa och säger när de springer ut vid 8 istället

2012-12-16 @ 18:16:41
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0