Pluggmotivation?

Borde verkligen plugga, försöker få mig själv till att plugga, men det går inte så bra alls. Blöh.
Måste ju verkligen börja nu också, eftersom det är så sjukt mycket att lära sig. Glykolysen, citronsyracykeln, ditten och datten och sen repetera alla aminosyrorna osv osv. BLÖÖÖÖÖÖÖÖRRRGGHHH!
 
Näe, orkar inte, men måste orka. Hur ska jag hinna banka in allt? Men ska göra mitt bästa, trots att motivationen ligger begravd under snön eller nått.
 
Men ska försöka, måste försöka!
 
Imorron ska jag dock en stund på stan se om jag kan göra min mormor lite extra glad, hon lät inte så uppe de senaste gångerna jag pratat med henne. Men glad, det ska hon bli! Hon är så söt, min mormor <3
 
Sen ikväll ska jag nog se om vi kan dricka lite glögg, även fast den är väldigt stark, haha. Åh, pappas glögg var god, mumsich, som vi drack förra helgen.
 
Och förlåt för ett ganska väldigt jättemeningslöst inlägg, men ni får ju faktiskt en bild på pappas (fast ur glaset jag drack ur) glögg! I know I made your day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0