Snökaoset

Åh vad jag älskar all denna snö! Blir mer och mer lycklig ju mer det snöar, åh!
Visst, det kan säkert ställa till det gällande bussar och dylikt, men man får ta det som en utmaning, ellerhur?
Det är så fruktansvärd myyyyysigt! Med all snö, allt vitt, all kyla!
 
Känns som att många gillar vädret, men många ven tycker det är ushligt och jobbigt.
Åh snöa mermermeeeeeeeeeer!
 
Hörde precis från Conny att det hittills skett 30 olyckor bara här i Östergötland, och att en buss sitter fast på Storgatan typ utanför Ming Palace hahahaha mitt i smeten! Och Natta skrev på facebook att två lastbilar sitter fast och en bil kört i diket i rydsrondellen och man kan varken ta sig till Lambohov eller Ryd, hahahaha. Och jag som tänkte att vädret inte kan vara SÅ farligt imorse, tänkte nog inte på allt, haha. Hade tur som kom med alla bussar och att de kom i tid, och då har jag ändå åkte sammanlagt på fyra bussar. Man ska la ha liite tur också, hihi.
 
Nu ska jag leta lite julklappar till folk (över nätet alltså, hahahahahahahah) och sen plugga, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0