Vinrött finns i olika färger

Jag har ju en overall i vinrött (bilder kommer antagligen upp här imorron, även om det blev typ två från invigningen, hahahaha). Idag hämtade jag även ut ett paket till mig från H&M, där den fina långklänningen jag velat ha låg i! Såg att den fanns på hemsidan igen helt plötsligt, så beställde lite saker. Och åh, den är fin! Lite väl lång dock, så ska nog kolla om mamma eller pappa eller nån kan sy upp den lite. Men för att relatera till rubriken: Båda har färgen vinrött, men jag skulle ju inte direkt kunna missa klänningen om jag la den på ovven, eller tvärt om, då de ändå inte är särskilt lika i färgen, haha. Men fina är dom, båda två! Även om klänningen som tur är inte har mjöl på dig eller är ritad på (just det, måste tvätta min jacka, hahaha).
 
Detta låg i paketet från H&M, och jag är helt dunderförälskad i de blå glittriga strumpbyxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0