Australia, christmastime!

Kom på att det är roligare att döpa inlägget med vad som komma skall i inlägget, typ.

Och now it is tajm for sooome christmaaas, yäääh!

Jul i Australien inbringar inte så mycket julkänsla kan jag lova, men det är rätt damn nice ändå!
Vi badade på julafton, hihihi! Asnice! Skönt och helt underbart.

Senare var det lunch, och det var lite för mycket jullmat än vad jag hade trott och hoppats på, men det var gött ändå. Vi hade smällkarameller också, så alla fick en "krona" och en leksak, haha.


På deras balkong, haha.




Änglaspel, eller ska jag säga älgaspel?


En svensk flagga? Självklart!








Stackars lilla Maxi försökte få tag på sin lilla julklapp. En popleksak, som hade hamnat under bordet. Hahaha ni anar inte hur mycket han försökte få tag på den, sötnöten.


Moi et le beanie vi alla fick från Emma. Vi fick varsin alltså. Och Emma gjorde dom sjäälv!

Et c'est tout.

Jag har inte så många bilder, jag vet. Men vill inte lägga upp bilder på folk om de kanske inte vill ha bilder upplagda på sig eller så. Och vissa kan jag ju inte ens fråga. Menmen, I hope it was good enough!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack för tipset :D

2012-02-02 @ 10:01:16
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: ellen

jag gillar ditt liiiiiinne! för..jag tror att det är det

2012-02-02 @ 12:21:02
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0