Allt detta nya

Haha blogg.se ser ju helt annorlunda ut nu. Eller ja jag blev lite förvirrad när jag loggade in igår (tro rjag det var?) hehe. Nu kan man tydligen svara på kommentarerna direkt utan att behöva gå in på bloggen eller så, då det kan nog bli nice. Vi får hoppas att allt det nya inte innebär massor krångel och strul, skulle vara så typiskt blogg.se känns det som, haha. Menmen, det blir nog bra tillslut.
 
Idag har jag inget för mig förutom i eftrmiddag då jag och Conny och Suss ska till Tannefors slussar för en after work. Inte för jag jobbat så mycket, men ändå, haha.
Sitter och funderar på det med tatueringar och piercing och allt. Ska till Fjärsbo på midsommar och där kan det möjligtvis finnas en som jobbat på Federal som piercare, och verkar jobba någon annanstans nu, så tänkte rådfråga honom lite tror jag. Kanske kan bli perciad? ;D Haha nej men fråga vad han tror och tycker och anser och så. Är fortfarande sugen på septum, eller mitten av läppen eller nått. Nalevn är ju ovkså nått men det syns ju typ aldrig, haha.
Vad är era åsikter? Vet ju vissas, men tänkte på allt detta jag tänker på, eller om ni tycker jag skulle ha piercing nån annanstans eller så.
Man skulle vara rik, ackack!

Kommentarer
Postat av: ellen

Skit i vad andra tycker o gör vad du själv vill x)
Och typ skulle du svara på min kommentar här så lär jag inte se för jag går aldrig in o kollar kommentarer igen o ditt svar lär inte skickas till mej x)

2012-06-20 @ 14:11:52
URL: http://duumbass.blogg.se
Postat av: Matilda

alla skriver nu att blogg.se bytt layout, för mig bytte det för typ 2 veckor sedan, lixom hej fick jag förut elr? :P
Är svårt me piercing på dig, svårt att se vad som skulle passa, kanske en verical earl?

Svar: Haha tror vissa fick den först, eller att några får den i taget så allt inte ska krascha eller nått, kanske :P Hehe jo kanske, men funderar på att testa septum kanske ^^ ger ju inga märken
Hmm, ja det har jag inte tänkt på ^^
None None

2012-06-20 @ 18:45:41
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0