Bra dag? Nej.

Idag började dagen sååååå (inte) bra bara genom att jag vaknade med humöret i botten. Blööööööööh säger jag bara.
Menmen, det blev bättre för en liten stund och nu är det väl inte så bra igen, haha. Min energi jag fick för stunden försvann på balträningen, gah.
Menmen, det blir nog bra tillslut.. eller nått, höhö.

Igår var jag i Stockholm och såg Top Gear Live med Conny, vilket var najzz. Vi råkade få backstagepass och hade platser på första raden, vilket vi inte var beredda på, nått av dem.
Jag kan säga så att vi kände värmen från de brinnande bilarna (när det var sånna, haha) som körde runt, så nära var vi, haha.

Men berättar mer om det en annan dag, har lite bilder och videoklipp ifrån där. Dock mobilfilmade, gjorde en lyckad sak och glömde kameran hemma? Lyckat lyckat.

Nån som för övrigt vet hur man lägger upp videoklipp man vilmat själv?

Kommentarer
Postat av: ellen

vet inte om man kan gå direkt genom bloggen, jag har laddat upp på youtube först ^^

2012-03-18 @ 18:07:02
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

du laddar upp filmen på youtube elr liknande o sen bäddar in det i ett bloggimlägg

2012-03-18 @ 21:23:55
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0