Irländsk röd setter

Varje gång jag ser en irländsk röd setter så blir jag helr ååååhhhh... Haha antagligen för det var sånna hundar vi haft. Så fina!
Jag låg och sov på den vi hade då jag och Axel var liten, Sokrates. Jag var liten bebis och sov på honom, och även om något jätteintressant hände vågade han inte röra sig för han var rädd för att väcka mig. Hur gulligt är inte det?
Om jag skaffar hund någon dag så skulle jag lätt vilja skaffa mig en hund av den rasen. De har ett rykte om dig att vara lugna och inte skälla massor, och precis så var Sokrates.
 
Detta är inte Sokrates, utan en bild från weheartit.
 

Detta är en gaaaaammal bild på honom. Som jag tydligen kopierat från min egna (felstavade) hund från tiden på stallet.se hahahahahahahahahaha fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0