Haircolor

SOm alltid kan jag aldrig bestämma mig för hur mitt hår ska se ut, haha. I fredags hjälpte M.B mig att bleka håret för jag var trött på att böka med rött (Ellen var även här då <3 Hon fick ett försök till lila hår, hihi) (Jag kommer nog förresten ha rött igen, ska bara ha orken och ekonomin att hålla det snyggt) och tänkte att nån slags blond kan vara najs. Har inge blekt igen men färgen som blev blev lite kul ändå. Typ ljusorange med en liten hint av typ.. rosa i? Haha.
 
Och bara för det blev jag sugen på att fixa så jag har ljuuustljuust rosa hår, vafan? Då måste jag ju bleka och hålla på, suuuck. Hade jag klarat att göra det själv hade det väl inte varit problem med sånt, och då hade jag nog haft blått hår nu (även om det är jobbigt att hålla efter). Så skulle behöva hjälp med att bleka om jag skulle få för mig nått sånt, för jag ser inte tillräckligt bra att göra det själv. Om färgen sen skulle gå o bara kleta i i hela håret och skita i om man börjar med topp eller botten vare sig man ska färga utväxt eller inte kanske jag skulle kunna klara det själv, haha.
 
Men åh, varför kan jag aldrig bestämma mig? Rosa är ju inte nån färg jag brukar gå i, men ljusrosa hår är faktiskt snyggt. :( Har sett en färg med ljusljusrosa i affären också, haha.
 
Bilderna nedan är dels från inflyttningsfesten och på mitt nuvarande hår. Eftersom bilderna är tagna med blixt blir ju inte håret 100% rätt färgåtergivet, meniallafaaaaall. Och ja, influttningsfesten och det ska jag skriva om snart, ska bara hitta orken och tiden till allt, haha.
 
 
Und zum rosa hairpicz!

Och ja, jag vill nästan ha ljusare rosa än på bilderna. Hittade ingen med den jag tänkte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0