Gott nytt år!

Jag vet att jag inte bloggat om jul eller nått sånt, men har varken haft ork, lust eller mycket tid. Vi firade jul från lördagen den 22 till onsdagen den 26, haha, en gång om dagen förutom den 25 då det var två. Men det har varit trevligt, och är glad över att det bara vart två julbord.
 
Nyår däremot fick jag lust att skriva om! Hade ett så otroligt roligt och mysigt nyår, ni anar inte! Vi var sammanlagt åtta pers, och tre av oss var ungdomar, hahaha. Men alla där var så himla goa och glada! En av dom hade inte jag och Conny träffat förut (var där förrförra året) och hon gav alla en stor kram när hon sa vem hon va o allt, uuunderbart! Hennes syster gjorde samma sak förrförra året (Det är hon som har stugan) och var så glad att man kom dit även fast man aldrig setts tidigare. Älskar kramgoa människor!
 
Vi kom dit och dom började fixa med kalkonen direkt (alltid kalkon till huvudrätt där, sjukt gott blev det, åh!) eftersom den ska vara inne i ugnen ett x antal timmar. Vi satt och pratade och sen började vi nyårspynta. Både där vi skulle äta och även oss själva. Det som inte kommer synas på bilderna nedan är att mina naglar som först har ljusblått nagellack jag glömt ta bort även nu har massa rött glitternagellack över, haha. Och en guldstjärna på tummen.
 
Och ja, nyårspynt är en självklarhet där. Marie, stugans ägare, blir som ett barn på julafton (eller ja.. nyårsafton hehe) och är så glad och verkligen full av energi! Det är så himla härligt, haha. Hon kan verkligen inte sitta still för att hon tycker det är så roligt och det smittar verkligen av sig, haha.
 
 
De bilderna på nyårspyntandet är endast work in progress, glömde ta de slutliga bilderna sen, haha. Sen så får ni ursäkta en nästan lite för nära närbild på mig bland bilderna, men den bilden visar bäst glittret i ansiktet. Ja, jag har en temporary tattoo i ansiktet, glitter, sprayfärg i luggen och en krona. Det är så det är därute, haha. Gillar att ett par bilder lyckades fånga ett par människors miner i inte allt för glada grimarser, men alla var glada - tro mig!

Bilden längst ner är förövrigt från idag, men tyckte om den haha. Lilla Mio kom in och var jättebusig och Conny busade lite med honom, och voffsingen blev jätteglad. Åh, underbaaauuuuurt!
 
Och ja, bildenra är tagna med min mobil. Det är ganska nice att ha en mobil som tar helt okej bilder. Dom är inte bra, men helt okej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!
Jag är en kreativ Göteborgstjej som driver ett eget företag som heter Lowin' Productions där jag designar illustrationer.
Jag har precis skrivit på ett avtal med Gallerix vilket betyder att både vykort & planscher kommer att säljas i deras åttio butiker i Sverige med start från och med i januari.
Säljer även tygpåsar, i alla tre Tjallamalla-butiker i Sverige, med mina illustrationer tryckta på och utöver detta så jobbar jag heltid i en secondhandbutik. Tänkte kolla med dig om du kunde hjälpa med med lite reklam på din blogg?

MVH // Louise "Lowin" Henning

Svar: Hej! Jag får nog fundera på det, har ju knappt någon aning om hur det du ska sälja ser ut och så så innan jag bestämmer mig så vill jag kolla in dina produkter - sen får jag se. Vill inte göra reklam för något jag inte kan stå för att jag gillar, men det är säkert fina saker!
Sosso

2013-01-02 @ 00:53:42
URL: http://lowin.blogg.se
Postat av: Millah

Hej :) Har tävlingar i bloggen, var jätte gärna med!

Fototårta: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-fototarta.html

Valfritt smycke/accessoar: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-valfritt-smyckeaccessoar.html

Valfri vara från paradiset1: http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-valfri-vara.html

ha det bra! kram // Millah

2013-01-02 @ 22:40:40
URL: http://millahoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0