Redhead inspiration

Jag försöker hitta någon bra röd hårfärg som faktiskt är den röa jag vill ha. Vill verkligen ha RÖÖÖD färg, men det går ju knappt att hitta bland de vanliga färgerna i affären. Så funderar på att köpa nån av de "extrema" röda färgerna som finns. Funderade först på Manic Panic, men känner att Special Effects nog är bättre då. Har hört mycket gott om dom och att de sitter i jäkligt bra, och det är ju en klar fördel.
Funderar på att beställa deras färg Nuclear red, men kanske även en mörkare röd ton och blanda i. VIll inte ha för ljus röd, men ändå så väldigt röd som möjligt. Och eftersom man kan blanda sådana färger med varandra hur som helst i princip, så kan jag nog få fram den färgen jag vill ha.
 
Dock är Special Effects svårt att få tag på i Sverige, så skulle nästan få beställa det från någonstans utomlands, plus att det är dyrare än t.ex Stargazer eller Directions. Dock känns det som att det kanske kan vara värt det om det håller bättre?
 
Får se, har nog ändå inte råd just nu så. Men lite redhead inspiration are coming right up!
Ni får gärna hojta till om ni känner att nån av färgerna på håren är nått jag verkligen skulle passa till. Det är ofta svårt att se sånt själv, plus att jag gärna tar emot råd eftersom jag inte är helt hundra på hur jag vill ha håret.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0