mobilen+hörlurarna
ärligt, jag blir galen!
Mina hörlurar åker ur intaget till mobilen hela tiden o jag försöker få tillbaka dom massa men de åker ut igen o igen o igen! >< de åker ut lite närsom, t.ex när jag får sms o mobilen vibrerar Dx (jag vet att ni kommer misstolka)
Det är fett störande, jag går fanimej till the phone house snart o klagar! GAAHH!

Anywayyzz.. imorse när väckarklockan ringde typ dog jag av trötthet, haha. Jag va så seg att andra gången den ringde (efter jag snoozat en kvart) fatta jag inte riktigt att det va min väckarklocka, jag tänkte ngt annat xD kommer inte ihåg vad, men nått helmysko xD
Skolan va rätt seg, men jag måste erkänna att franskan va smått rolig xD

Lena (vår lärare) slår mig plötsligt på typ ryggen (inte hårt, men iaf xD va inte beredd så jag hoppa till o började garva xD) o ba "Vad kallas det när jag gör såhär?" XD vi skulle skriva synonymer till några ord, haha x'D

På kemin fick vi reda på resultaten, o jag blev sjuuukt lättad när jag fick se att jag fick G xD sen blev jag fett förvånad att jag fått så mkt poäng så jag va 2½ poäng från VG, men iaf xD haha

Efter skolan åkte jag till M.B o va där en stund med henne o Mathias, hihi :D det va la skojj, ^^
O jag e sugen på B&J (a)

Nu måste jag plugga franska ><
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0