Peter Facinelli :D

Asså åh, vad skiten dampar idag xD datorn har nu två ggr inom kort tid ställt om sig till engelska, så inte åäö funkar o inget är där det ska typ ><' o nyss va det bara nu när jag skulle skriva här, men inte på msn, lol.

åhh haha Hollow man 2 går på tv 6 nu o Peter Facinelli (som spelar Carlisle Cullen i Twilight) är med :D
haha jag måste ofc kolla så fort jag fick reda på't xD
Fast den e fan spännande fastän jag kom in mitt i filmen :'o
hihihi, typ "AAAHH, NEJNEJNEJ HAN FÅR INTE DÖ!! .. HAHAHAHAHAHAHAH"
typ xD
fast inte skriker högt, haha (a)

Jag bloggar kanske mer sen när jag e mer "närvarande" xD har lite att uppdatera, haha

Men nu ska jag kolla på TVn (typ kollar på TVn o skriver samtidigt xD) haha men det e späännande! xD

.. HAHAHAHAHAHA FILMEN HAHAHAHAHA XD perversa osynliga jävel x'D

nu ska jag dricka cola o äta godis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0