I can't remember what we tried to forget

Woho, äntligen ett till blogginlägg ;D
Nu ska jag göra Maneli glad I hope ^^

Höhö, men har pluggat lör-tid typ xD elr inte hela lördagen dårå, men slänge jag kunde/orkade på måndan o tisdan xD
Hade provet idag, kemi.
Det va rätt svårt, men jag tror på G iaf ^^

Idag har jag även varit med M.B! :D <3 o Julia va med en stund ^^
Jag har hittat en ny hatt jag nog ska köpa :'D o M.B betalar 50 kr av den för hon ska köpa en tröja av mig för det, höhö. :P
så då måste jag betala 200 kr xD
Hatten e tyvärr inte lika snygg som min förra (som jag tappat bort ;___;) men iaf, det är en hatt! <3
Iaf, vi kollade på en film, Blame.
Den skulle vara en skräckis, men den va inte ens spännande xD den va mest.. konstig xD man fatta typ inte.
Den va på spanska, spaniorer kanske e lättskrämda? xD den (o tre andra jag har, i en box) va tydligen med på spaniens skräckelit elr ngt, haha lol xD
Hoppas de andra filmerna e lite läskiga iaf xD
Spectre är tydligen dålig, Blinky sa det iaf :P

Imorgon ska jag va med Julia, o antagligen Isa :D <33 yay! ^^


och jag har börjat läsa Jurassic Park nu (för tredje (?) gången, haha lol :D)! :D måste få tag i andra boken, hehe ^^

Puss o kram o ät mkt kexchoklad! :D


O justja! Måste tipsa om en sak :D som e Muuuuums!
Cappuccino med lite o'boy-pulver i <3

ska nu beskriva hur Jag gör det:
Jag häller två matskedar cappuccinopulver i en kopp (det är måtten för en kopp, iaf med det jag har.. så man ska ha för en kopp iaf) o tre skedar o'boy-pulver. Samtidigt kokar jag upp vatten.
Jag rör om pulverblandningen o häller det varma vattner över samtidigt som jag rör om.

Sen blire muuuums :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

det är mums me capuccino med oboy pulver i!

2009-03-25 @ 18:53:47
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Maneli

duktigt att du bloggar :)

2009-03-31 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0