Je ne parle pas francais :o

Hola! :D
Jag e glad xD

Idag har vart smått segt i skolan, men heelt ok ^^ svenskan va jobbigast xD
Efter skolan va jag med Julia, sen Joinade Isa o Johanna o Maina (?) ^^
Maina e från frankrike o bor hos Johanna nu när hon e här i Sverige.
Det e massa franska elever på Munken nu xD haha, yeah :P
Så det blev att prata engelska och un peu francais ^^
Hon garvade när jag sa att jag skulle lära en som ska t frankrike att säga "je suis une petite fromage" XD
Haha, det va trevlans trevligt ^^
o vemvet, jag kaaanske går på greace på ons :D om jag får, Isa ska kolla upp det ^^
Skulle va fett kul! :D
iof har Natta lånat den klänningen som skulle va perfa för greace, men iaf ^^
kan ju alltid klä ut mig till kille x'D
hihi :D

Nu ska jag för ovanlighetens skull äta kexchoklad ;D
hejdå :D

Kommentarer
Postat av: ellen

greace? xD

kexchoklad <3

2009-03-26 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0