Nine Inch Nails! <3

O-M-G! NINE INCH NAILS SKA TILL ARVIKAFESTIVALEN!
Jag-vill-dit!


Asså, Nine Inch Nails! ett av de bästa banden som existerar!

Kommer aldrig få, eller ha råd >< ._________.

M.B! Vi rymmer dit! (a)




Men vill, o bara MÅSTE, till Metaltown! :D

Och jag bara måååste se Anastacia den 9 juni, måste! <3





Idag har varit en okej dag (: Hade iof naturkunskapsprov, men det kändes lätt :P ^^
Det segaste o jobbigaste va svenskan. Dubbeltimme i svenska med Ankan säger vel sitt?
Nu e jag hemma iaf ^^ har ätit o pluggat lite matte :) ska plugga lite kemi vid åtta xD ^^

Jag vill ha kexchoklad! :D

På torsdag äre matteprov, haha

Jag har snart läst ut Twilight! :D jag har bara läst den på svenska, så x'D läser'n på engelska nu ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

vill till arvikafestivalen! massa bra band so spelar ju, o NINE INCH NAILS!



o vi ska på metaltown, det bestämmer jag.



o vi ska se anastacia, vi kanske borde boka biljetter? kan nog ta slut rätt så snabbt skulle jag tro.

2009-03-17 @ 21:21:32
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0