Tacochips

Jag vet, random runbrik, men den är tillägnad Maneli! :D

Tyvärr Maneli så hade vi inte vanliga tacochips hemma, bara sånnadära med chili, surt lixom. :P

Jao, ska ge er en liten uppdatering om vad jag har att vänta fram tills sommarlovet ;D så ni kanske fattar att jag inte har massa tid att blogga.

v.22
Imorgon, Tisdag: PA-redovisning
Onsdag: Nationella prov i franska, hör- och läsförståelse
Torsdag: Franskaglosor
Fredag: Redovisning av mitt svenska-fördjupningsarbete

v.23
Tisdag: slutprov i kemi, jag kommer dö
Fredag: Fysikprov. Bara ett kapitel iof, men iaf.

v.24
Tisdag: Matteprov, slutprov i matte B tror jag


Sen har jag säkert missat massa, och så ska vi slänga in ett naturkunskapsprov nånstans där.
Sätter hon det innan tisdag vecka 23 dödar jag henne, srsly. Jag kommer få paniik!

Haha nejmen.. jag vill ha kladdkaka! o cupcakes! (a)
Har o'boy nu iaf, haha :D
o toblerone *___* <3

Haha, nu ska jag plugga franska, kolla igenom PAt, .. kanske plugga lite kemi ;D

Kommentarer
Postat av: mia

Nu blev man ju sugen på taco bara för det! :P



Snygg design!

2009-05-26 @ 17:38:23
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också ha cupcakes!!!! 8')

Klart jag ska träffa dig med :D <3

2009-05-26 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0