blibb blibb

Det bubblar inom mig <3

Har haft en riktigt nice helg, har spenderats med min älskling och annat trevligt folk ^^
I fredags åkte vi till norrköping efter att ha hämtat upp susanne och lotta. Vi letade efter parkering, och åt på pizzeria (mums!). Vid åtta ungefär hade vi tagit oss till Blå Huset för vi tänkte se lottas killes bands första spelning (Offroads) men de skulle tydligen inte spela förän tio, så jag, älskling och susanne drog till nya torget (tror jag det va?) och såg Kalle Baah, vilket va rätt nice ^^ (det va underbart att slå med älsklings armar runt sig <3)
Sen bar det av till Blå Huset igen, där vi såg Offroads, vilket också va ganska nice ^^
Det var egentligen två band till som skulle spela, men när det andra började kände vi att våra öron blev lite dödade så först drog vi ut, sen till älskling och susannes kompisar Bumbi och Danne, vilka va trevliga ^^

Dagen efter, på lördagen, sprang vi på marknaden (jag, susanne och älskling, vi träffade dock folk från gårdagen lite också) ett par gånger, och vi alla hittade minst en sak ^^ Själv köpte jag en klänning.
På kvällen såg vi fyrverkeri som inte va imponerande, sen gick vi tre hem till mig och åt lasagne (vegetarisk o god) och drack efter det körsbärsvin, vilket är otroligt gott!

Susanne åkte hem på lördagsnatten, och på söndagen åkte jag och älskling hem till honom ett tag ^^

En allmänt trevlig helg, heeeeelt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0