whooopwhoop!

Hemma från Spanien, har avslutat mitt sommarjobb (Feriearbete på Möjetorp Hemtjänst (y)) och skolan har åter börjat, nice!
Eller ja det är iaf rätt nice att börja trean och åter igen se klassen, som har fått tillökning av två nya individer, trevlans!

Och har även haft underbara helger med min älskling, och har även haft trevliga kvällar då annat folk varit med, awesomeness of doom ^^ <3

Jag kommer säkert inte va så aktiv på bloggen (som jag varit hittills, *HOST*, men.. (a)) för börjar ju skooooolan, men ska försöka skriva lite då o då, för jag vet att alla mina typ -56 läsare skulle bli överlyckliga då.

Men.. vad ska jag skriva om?

Kommentarer
Postat av: Matilda

har du 56 läsare? :O det är fan fler än mig

2010-08-18 @ 22:35:43
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Julia Haataja

Skriv skriv skriv! :D

2010-08-23 @ 10:28:56
URL: http://crazyandchaotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0