Love is in the air <3

Som rubriken säger, det är kärlek i luften!
Tihihi, nejmen jag är kär, mer o mer o mer <3
Conny, jag älskar dig, I really really do, mer o mer <3

Annars så har jag inte så mycket tid med datorn. Inte för jag brukar blogga men ändå, hehe.
Har massor att göra nu de sista.. fem? veckorna.

Två slutptov o.. typ fyra andra prov? säkert fler.. + massor annat.. (y)

Men nu känns det ändå bättre, tack vare en viss person, även om jag saknar denna huuur mkt som helst <3

Nej nu ska jag äta, sen måste jag vel plugga mer, gah.

Kommentarer
Postat av: ellen

glad för din skull <3

2010-05-10 @ 18:49:48
Postat av: Julia Haataja

Jag blir glad av din lycka!!

<3

2010-05-12 @ 14:33:16
URL: http://crazyandchaotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0