Gröthjärna

Känns som att min hjärna har bytts ut mot gröt. Eller blivit gröt, nått sånt i alla fall.
Har läst.. 24 sidor, har 32 kvar, haha. Och det kapitlet jag har kvar är tydligen det viktigaste, yaaay.
Gillar att vi har typ.. 15 sidor? Som vi inte gått igenom, men vi skall ha prov på det ändå, jaaadå!
Vår lärare är lite speciell, han.

Förresten blåser det som attan ute. Skulle gå ut till affären förut, och fick gå en lite annan väg än jag tänkt först för när jag skulle gå rakt fram på ett ställe gick det knappt, haha. Plus att jag nästan inte kunde andas? Haha, och så massor sant och skräp i ögonen, myyysigt värre!

Annars är det ju varmt, har haft balkongdörren öppen typ nästan sen jag gick upp. Stängde den förut för att det blåste så mycket men får se om jag får öppna den sen igen.

Jag är sugen på att se Sweeney Todd! Ellens fel, hon fick mig att börja tänka på filmen.



Kommentarer
Postat av: ellen

HIHIIHIHI

de blåser som fan än ._. xD

2011-04-07 @ 18:52:43
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0