Ohyeah

Inga lekitoner idag, prov imorron. Blir alltså att plugga idag, borde redan börjat hehe. Ska läsa över 50 sidor (y) kommer ta sin lilla tid.

Fastnade dock att kolla igenom min bilddagbok, blev våren 2009, haha. Lite minne väcks, plus att jag ser att jag har ändrats endel sedan dess.

Hittade lite bilder, kopierade dom.



Bland annat den här! Haha, skulle inte alls vara fel att få på sin födelsedag.



Hahaha, jadu, var bara tvungen att sno denna (från mig själv) också.



Blev även sugen på cupcakes när jag såg bilderna på dessa.

Kommentarer
Postat av: ellen

omnomnommmm på cupcakesen, va väl dom vi gjorde när jag va där uppe? x)

prov på 50 sidor låter askul :D:D

2011-04-07 @ 13:40:48
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0