Omotiverad

Tidigare idag, då jag hade över 3 timmars hål, var jag ändå lite "peppad" på att skriva samhällsuppgiften. Jag kände att det skulle nog gå rätt bra. Men jag var tvungen att göra de sista föregagsekonomiuppgifterna, och äta, så hann inte.

Nu däremot är jag inte ett dugg motiverad till att plugga, men måste.. Blöh, skulle hellre göra något helt annat, typ mysa med min älskling, umgås med någon.

Och idag är det inte fint väder ute. men klagar inte så mycket, rätt mysigt faktiskt.
Fast säger inte nej till mer sol och värme.




En bild på mig från Teneriffe för typ 3 år sedan.
Vill tillbaka, var underbart <3 Varmt och soligt.

Kommentarer
Postat av: ellen

maha, de är sol här

2011-04-27 @ 15:17:54
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0