Tillbaka till skolan

Idag började skolan igen efter lovet. Hade ju gärna haft mer lov, men nu är det endast 5 veckor skolarbete kvar. Dock.. hur ska jag hinna allt? Haha vi kommer säkert få massor mer att göra.

Denna vecka har jag att göra:
Uppgifter ur boken i Företagsekonomi, som ska vara inlämnat imorron.
Hemtenta i samma ämne som ska vara klar och inlämnad på fredag.
Teoretiskt prov i massage på fredag.
Samhällsuppgift som ska vara färdigt nästa måndag.
...och jag och Nea måste arbeta på våran caféuppgiftsak.. Yeah.

Stressad? Neeeeeeeeeeeeeeeeeee... eller kanske lite.. mycket.. hur ska jag hinna?
FE-uppgifterna är i och för sig nästan klara, har 2-3 kvar men en ganska stor. Och hemtentan är krånglig, ush. Och så samhällsuppgiften.. den förstår jag mig inte riktigt på ärligt talat. Man brukar inte förstå hans uppgifter, dom är lite luddiga. Typ.. vi ska beskriva en organisation.. som ska vara finansierad med skattemedel. Vi ska beskriva organisationens arbete och ha åsikter om vi tycker att pengarna används vettigt eller om man kan förbättra det. Och det ska inte vara jättemassor, men vi ska skriva en rapport med inledning, genomförande, resultat, diskussion och allt sånt.. yaaaaaaaay..
Haha men ska väll gå, tänkte nog skriva om Röda Korset. Det var det eller Rädda Barnen. Aja, får se hur det blir, ehhehhh.. glömde såklart papperet i blocket i skolan.. wuhu. Jag är duuktig.

Nu ska jag väll försöka arbeta lite här va, så hejdå! Puss och kram och fred på jorden.

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: i know..

2011-04-26 @ 19:10:04
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0