Wake up and smiiiile

Har inga lektioner idag (y) men är uppe ändå, måste jobba med samhäll och företagsekonomi. Borde plugga lite till massageteoriprovet jag har imorron, men det mesta är lätt så känns lugnt. Dock kan jag inte alla muskler på latin och vart dom fäster och har sitt ursprung, men det går förhoppningsbvis bra ändå. Och skelettet kunde jag nästan helt sen innan. Biologi B har varit användbart ändå, sedär! Det var ju iochförsig en intressant kurs, hehe.

Jag hade egentligen tänkt gå upp vid 8, men blev mer 8.51, hahaha, somnade igen, hehe.

Och jag är TRÖTT, funderar på att göra te, eller oboy. Nomnom.

Ni får en bild också, tycker det blir färglöst utan bilder och vill försöka ha med flera. Får fixa lite nya bilder, vill även ha photoshop så jag kan öppna dom jag tog i RAW-format.

Denna är tagen i RAW, men jag hade kul, redigerade den lite oseriöst och blev lite kär i resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0